Bildminne #2 // Logefest

Publicerat 2015-12-19 kl. 13:40:00 av Isabel Håkansson
Waaah, vad jag längtar tillbaka. Kan knappt kolla tillbaka på mina gamla bilder ifrån sommaren utan att drunka i min egen abstinens. ALLT VAR SÅ LEKANDE ENKELT. Datumet för bilderna över iallafall var den 4 augusti, sommarlovet började lida mot sitt slut och efter enhel sommar ihop med världens bästa och roligaste gäng så tänkte vi köra en sista gång. Fira Maja, en tjej vi umgicks mycket med i somras och ha riktigt kul ihop en sista gång den sommaren för att sedan börja ta det lite lugnt och sakta börja gå tillbaka till verkligheten igen. Maja styrde en logfest och alla favoriter + en massa mer var samlade där för att ha en grym kväll ihop. 
 
Mycket skratt, dans, sång, tårar och lite drama beskriver den kvällen rätt bra. Jag hade jättekul, släppte allt och bara levde där & då. Hade mått dåligt och varit instabil psykiskt under ettpar veckor innan denna kvällen, så det var riktigt skönt att bara få tänka på annat och våga släppa på kontrollen litegrann. En riktigt lyckad kväll ur mitt perspektiv! Kommer ihåg att det fanns ett dass ute på gården med dubbelsits, vilket då betydde att man kunde gå två stycken samtidigt. Jättecoolt enligt oss och det blev en heldel kort där inne ;) Haha.
Publicerat i Bildminnen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback