Årsresumé 2015 - del 2.

Publicerat 2015-12-28 kl. 14:14:00 av Isabel Håkansson
April - Jag och Sandra ville hoppas att sommaren var på ingång och köpte med oss godis, kakor och festis för att åka ner och sätta oss vid vattnet för att fika och snacka.. but no. Vi blåste bort och frös ihjäl utan att överdriva. Slutade med att vi sprang upp och satt oss i hennes epatraktor för att fika klart, haha. Åkte till turkiet ihop med pappa och Pernilla, hade det jättemysigt! I slutet på månaden så avlivade vi även världens finaste hund, Alice. Efter års kämpande med hennes ovanliga sjukdom så tyckte vi att det var bäst att låta henne springa vidare ♥ 
 
Maj - Hoppade Snobben och tränade mycket över små hinder för att kunna träna på snäva svängar och kombinationer. Åkte premiär-turen till grönalund och hade kul ihop med ett gäng braiga tjejer enhel dag med en massa karusellåkande, musik och skratt. Hade även Philip en dag i veckan helt för mig själv hela maj-månad vilket var supermysigt. Borstade, pysslade, pussade och trixade en massor bara han & jag. 
 
Juni - Gick ut grundskolan och firade det ihop med resten av niorna på fest. Det blev ett bra avslut, och med rosor i ena handen och mitt betygkuvert i andra handen iklädd en rosa klänning så skrevs jag ut ifrån Ekebyskolan. Jag och Snobben red vår första terrängträning ihop vilket var superkul, och nån vecka därefter så anlände Milla & Jennifer med sina sommarhästar. Det blev många roliga veckor i stallet ihop med dem! Levde livet fullt ut och var knappt hemma en sekund. Fester, grillkvällar, bad i brotten och roliga stalldagar avlöste varann och jag mådde bättre än nånsin.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

JÄVLAR VAD SNYGGA BEN DU HAR!! Dog just

2015-12-28 @ 17:17:06
URL: http://Emiliaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback