Årsresumé 2015 - Del 1.

Publicerat 2015-12-25 kl. 12:20:00 av Isabel Håkansson
Januari - Den här månaden bestod seriöst av stall, stall, stall, stall. Kommer ihåg att jag gick upp klockan 07 på helgerna och red Snobben på mornarna. Var så skoltrött dendär tiden förra året, så när skolan började efter jullovet så bara la allt plugg åt sidan för att spenderade all min lediga tid i stallet istället. Snobben var jättefin att rida kommer jag ihåg.. Tog bort mina fransar som jag hade haft i över 4 månader, och mina egna fransar hade trillat av princip varenda en..
 
Februari - Spenderade mycket tid ihop med favoriter, firade även Linn som fyllde 15 år då ♥ Trimmade Snobben på snötäckta fält och han var heeeelt GALEN. Snobben älskar snö, så att rida honom på öppna snöfält är en risk varenda gång, haha.. Åkte även till Romme ihop med resten av 9:orna vilket var jättekul! Ramlade typ... 203058 gånger?! Men lärde mig tillslut hur jag skulle göra för att kunna styra och stanna, och då blev det galet kul! ;)
 
Mars - Började hoppa Snobben igen efter vinteruppehållet och han var lycklig! Klippte metern för första gången på läääänge och varje ridpass var givande. Bjöd hem ett gäng kompisar och lät dem rida, vilket var jättekul! Alla var så himla duktiga. Och sist, men inte minst så var jag ihop med Sara och Ida med och stöttade Madde under hennes medverkan i idol! 3 timmars kö i regn, 15 timmar i trånga lokaler med dålig ventelation och mycket inspelningar beskriver väl idol-dagarna rätt bra. Madde gick vidare och fick en guldbiljett, så det var helt klart värt mödan ändå! Och vi träffade på två roliga killar som gjorde vistelsen dubbelt så kul. Har ni inte sett Maddes audition? Isåfall kan ni se den HÄR
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback