3 ärliga frågor - 3 ärliga svar.

Publicerat 2015-12-13 kl. 17:52:20 av Isabel Håkansson
1. Vad tycker du om invandring? Sv. Bred fråga = ett brett svar och en bred åsikt. Jag har ett rätt öppet sinne när man talar om dethär med invandring. Jag kan tycka att JA, vi tar in mer invandrare i Sverige än vad vi EGENTLIGEN har plats för och råd med. Men självklart kan jag även förstå att man värderar människoliv högre än pengar. Kommer man hit, anstränger sig för att komma in i det svenska samhället, jobbar och betalar skatt så har man enligt mig all rätt att vara här också! Punkt.
 
2. Skulle du kunna kalla dig själv för en feminist? Varför/varför inte? Sv. JA, JA, JA. Är för jämställdhet mellan killar och tjejer, att tjejer ska erhålla precis samma rättigheter och tjäna precis lika mycket pengar som män om man jobbar inom samma yrke och har samma utbildning. Men någon extremfeminist som inte rakar armhålorna och hatar alla män är jag inte. 
 
3. Hur ser din kontakt med alkohol ut? Sv. Är väl i den åldern då man kanske kan dricka litegrann på fester, men jag är verkligen inte den som festar mycket. Iallafall inte om man jämför med resten av dem i min umgängeskrets. 
En osminkad och sliten stallselfie får sätta punkt för detta inlägget. PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback