06:50.. nu påbörjas resan hemåt igen!

Publicerat 2015-12-25 kl. 06:50:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥ Jag hade en jättebra julafton igår, vilket jag hoppas att ni också hade! Gick jättebra att träffa släkten, var nervös helt i onödan. Alla är precis så som jag minns dem - snälla, glada och trevliga! Fick så fina julklappar både på morgonen utav pappa, och på själva julklappsutdelningen. Ikväll får vi mer av mamma och i januari får jag och Pernilla hem en varsinn airboard som vi även fått av pappa i julklapp, hihi! Så tacksam.
 
Men, nu ska vi hoppa in i bilen för att påbörja resan hemåt igen. Ska bli sååå mysigt att åka bil nu när det fortfarande är mörkt ute. Jag fick världens gulligaste och mest bekväma pyjamas outfit i julklapp igår, så den tänker jag låta pryda min kropp under bilresan ;) Vi beräknar vara framme i stockholm runt ett idag, så är väl i Sala cirka.. tre? Ska rida igenom Snobben ordentligt inför morgondagens provridning. Senare ikväll får vi se vad som händer! Funderar på att umgås med lite kompisar, men beror helt på hur trött jag är.. får sova mycket nu i bilen! 
HUR gullig är inte denna pyjamaströjan? Hörs senare, puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Va härligt att julafton blev så bra! :D
Önskar dig en god fortsättning :D

2015-12-25 @ 12:42:41
URL: http://nouw.com/michellepetersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback