Ryktgos ute i hagen ♥

Publicerat 2015-08-05 kl. 13:48:55 av Isabel Håkansson
Jag och min gose-Snobb igår ↑ Lägg märke till tjockismagen han börjat lägga på sig... åh. Blir ledsen på riktigt när jag ser Snobben tjock, verkligen se hur musklerna bli färre och magen allt större. Som jag kämpat med honom genom åren.. aja, snart är vi back on track igen. 
 
Igår gick jag alltså ut i hagen med min ryktväska, hästarnas lilla godis-påse, flugsprayen och en flaska pälsglans för att ge Snobben en ryktomgång. Han stod kvar vid mig hela tiden och stod stilla snällt medan jag borstade och pysslade med honom. När jag borstat klart honom så körde vi lite ledarövningar i hagen, vilket verkade uppskattas av Mr.S ;) Han uppskattar all slags aktivering nu när han är tvungen att stå så mycket... 
 
Idag ska jag ta ut honom på lina och kolla om han ser bättre ut, håll tummarna. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback