Onsdagmorgon, ZzzzZZZzZZZ...

Publicerat 2015-08-26 kl. 07:29:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon! ♥ Vad ska jag säga, jag är trött och för tillfället rätt otagg på en skoldag med riktiga lektioner. Jag har INTE saknat att kliva in i klassrummet med ett räknehäfte i ena handen och en penna i andra handen, förberedd att träla matte i 1,5 timme och bocka av lektion, efter lektion, efter lektion. MEN, jag ska klara det utan några som helst problem och jag vet att det kommer att kännas hundra gånger roligare när jag möter upp Ida & Madde på stationen. Mina glädjespridare skoldagarna igenom ♥
 
Efter skolan så ska jag hem och trimma Snobben på banan, i förrgår så red jag ut honom på grusvägarna runt stallet. Galopperade mycket och böjde igenom honom i skritten, han är ringrostig och har tappat mycket kondition den här sommaren. Så just nu lägger vi 70% fokus på att bara rida ut och galoppera för att få upp kondisen, och 30% fokus på arbete på banan för att verkligen få igenom honom i sidorna och lösgöralösgöralösgöra. Snart är vi på G igen! 
 
Bilder från dem senaste 2 dagarna... ↓
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback