Om vi ska lyckas styra upp dethär...

Publicerat 2015-08-28 kl. 21:33:00 av Isabel Håkansson
Okej, tänker & tänker. Förutsättningarna för att driva en bra blogg i dagsläget är för mig svårt med tanke på mitt pressade tidsschema och mitt skiftande mående från dag till dag. Jag kan vakna en dag, känna mig så omotiverad att jag bara vill slå sönder mobilen som bara larmar om att jag måste upp för att hinna med bussen. Eller, så kan jag vakna en dag och hoppa upp ur sängen, känna mig upp över öronen motiverad och känna mig LYCKLIG. Det är mycket som spelar in, väder, hur min dag innan har varit, vad som står på dages schemat och listan görs lååång. 
 
Men, jag har bestämt mig för att styra upp det här & det är precis vad jag tänker göra. Så jag tänkte fråga er, vad precis vill ni läsa om? Eller.. vad vill ni ha mer/mindre av här på bloggen? Jag har radat upp ett gäng olika förslag här nedan ↓
 
♥ Videos/videobloggar? 
♥ Mer ridbilder? 
♥ Mer/mindre häst?
♥ Mer/mindre vardag? 
♥ Outfitsbilder?
♥ Tjejsnack där vi disskuterar killar, smink, ideal och annat som kretsar omkring i huvudet på en tonårstjej? 
♥ Mer frågeställningar där ni får ta ställning & disskutera i kommentarsfälten? 
 
Egna förslag uppskattas givetvis jättemycket också!! Alla som ger förslag får en fet länk här inne imorgon, promise u. PUSS. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Något som jag tror skulle uppskattas är ärliga inlägg där du som driver bloggen tar upp dina "problem" för att lösa tillsammans med läsare som kan förstå och sätta sig in i det. Inte alltid man vill ta upp saker men ett tips bara!

Sedan bara älskar jag inlägg där man får nytta av rid övningar eller egenpåittade idéer om olika häst saker man kan göra eller DYO saker (do it yourself)

Hoppas det var lite till hjälp!
Grym blogg Btw!
Kram ❤

2015-08-29 @ 01:59:18
Postat av: Ebba Carlström

Då det inte kom med så var de jag dom kommenterade kommentarer över denna! 😆

2015-08-29 @ 02:00:03
URL: http://fjordsto.horseworld.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Mer outfitbilder, mer ridbilder, videobloggar och tjejsnack :D Jag tror på dig Isabel, du är grym!!

2015-08-29 @ 08:57:18
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: Anonym

Mer häst!

2015-08-29 @ 08:57:37
Postat av: Jossan

Mer outfitbilder, mer ridbilder och tjejsnack skulle jag vilja se mer av. Jag tror på dig Isabel- du kommer klara det här! <3

2015-09-02 @ 20:25:36
URL: http://jossans.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback