Min morgon // fredag.

Publicerat 2015-08-21 kl. 11:44:05 av Isabel Håkansson
Vaknade runt 10 och låg som vanligt nu på sommarlovet och lyssnade på lite musik samtidigt som jag kolla igenom alla sociala medier.. Insta, twitter, ask and so on. 
Åt frukost samtidigt som jag kollade på Therese Lingren's senaste vlogg, jag äääälskar hennes videos. Har ni inte kollat in hennes youtube-kanal, så gör er själva en tjänst och gå in och gör det - klicka HÄR
På bilden ser ni princip hela min morgonrutin, tvättar ansiktet och smörjer in det, borstar tänderna och sätter på mig läppbalsam. 
Sedan så gick jag ut och satt i solen 1 timme med musik i lurarna, med mig ut hade jag min lilla hund ♥ Så, vi kom precis in och jag ska nu göra mig redo för stallet i några timmar! Snobben ska longeras i lång och låg form, och efter det ska jag ha lite lektion för Sandra och Pepsi. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback