Måndag igen...

Publicerat 2015-08-31 kl. 05:34:00 av Isabel Håkansson
Först av allt - HÄR & HÄR är länkar till dem underbaringar som lämnade feedback i mitt inlägg där jag frågade vad som kunde förbättras här inne.. resten var anonyma. Tycker ni börjar bli rätt dåliga på att lämna kommentarer, om jag ska vara ärlig. Med tanke på min statistik så skulle kommentarerna kunna vara betydligt fler.. tråkigt. 
 
Måndag igen hur som helst - klockan är 05:30 på morgonen och jag är tröttare än tröttast.. Let's kick monday!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Tack för länken fina du!
Men jag håller med dig, det är segt i kommentarsfälten och det känns inte riktigt som bloggvärlden knuffats igång efter sommarpausen? Nu har min statistik börjat bli betydligt högre mot vad den var för någon vecka sedan, men med tanke på statistiken hade jag önskat att fler var aktiva i kommentarsfälten.. Respons är trots allt en viktig del i bloggandet! :)

Jag ska försöka vara så aktiv som möjligt på din blogg. Eftersom jag vanligtvis läser den 3 gånger om dagen så kan jag ju lika gärna passa på att kommentera, hehe :)

2015-08-31 @ 16:27:41
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback