Gooodmorgon!

Publicerat 2015-08-04 kl. 10:54:39 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♥ Vaknar upp med rinnande och irriterade ögon, huvudvärk och ett allmänt dåligt humör.. men idag har jag inte tid att bara ligga hemma. Först & främst ska stallet fixas, Snobben ska få sig en rejäl omgång med alla borstar jag har i min ryktväska och sedan ska jag ta ut och gå litegranna med honom. Kolla hur han rör sig och sådär.. hoppas på att han åtminstone ser lite bättre ut idag. 
 
Annars då? Senare i eftermiddag ska jag möta upp lite kompisar, umgås, skratta och bara ha kul. Det om nåt behövs just nu, kvällen igår var deppig och jag la mig tidigt i hopp om att vakna upp lite gladare idag... Det gick väl... sisådär. Jag mår bra, det är inte att jag mår dåligt på något sätt. Jag är bara deppig och känner mig inte så pepp på livet som jag annars brukar göra. Men det kommer tillbaka, det vet jag att det gör ♥
 
Nu - gå & tvätta ansiktet, äta frukost och packa ner kameran så att jag kan bjuda på lite dagsfärska bilder på min prins senare i eftermiddag. PUSS. 
 Detta använder jag mig utav varje morgon, superbra produkter. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback