Gissa vart jag ska nu?!!?!

Publicerat 2015-08-01 kl. 11:59:20 av Isabel Håkansson
Planerna för idag var egentligen att åka till Stockholm för att kolla på Pride-paraden. Jag älskar pride & tycker det är en jättebra grej, att man har några dagar speciellt tillägnade åt homosexuella/hbtq/bisexuella. Kärleken har ingen lag, man får tycka om och bli kär i vem man vill oavsett kön eller annat. Men jag blir hemma istället för att ta hand om hästarna medan mamma och syrran åker iväg. Inte mig emot ändå, för jag har saknat mina hästar mer än något annat! 
 
Planerna för Snobben idag är longering, 30 minuter på linan i alla gångarter, låg form. Det är jättesoligt och fint ute idag, så idag skippar jag ridbyxor och piké-tröja och låter shorts och ett simpelt linne bli min stalloutfit istället. Om jag hinner så tar jag ut Philip och kör honom en sväng också, det får tiden utvisa. Men förhoppningsvis hinner jag med dem båda två! 
Bästa pussmulen i världen ♥♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Molly Bergh

Har aldrig kollat på pride-paraden men ska definitivt vara där någon annan gång. Så härligt! :)

2015-08-01 @ 15:15:57
URL: http://www.nouw.com/mollybergh
Postat av: Matilda

vill också på pride någon gång, verkar vara sjukt kul!

2015-08-01 @ 19:27:09
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback