Dem sista sommarlovsdagarna ❥

Publicerat 2015-08-20 kl. 22:40:49 av Isabel Håkansson
Hörni, nu är jag sorgligt nog inne på det sista av mitt sommarlov.. Vissa har redan börjat skolan, andra försöker precis som jag att ta vara på dem sista sommarlovsdagarna på bästa sätt. Det kommer fler sommarlov, men aldrig någonsin mer ett sommarlov 2015.. Denna sommar har förändrat mig som människa, både på bra och dåliga sätt. Jag ser saker ur andra perspektiv, jag är mycket mer öppen & utåt mot nya människor, men samtidigt ännu mer försiktig med vilka människor jag släpper in i mitt liv. Under dehär sommarlovet har jag blivit grundlurad och sårad, men jag mår så himla bra nu. Just nu, i skrivande stund. SÅ himla bra. 
 
Ikväll har jag umgåtts med kompisar och ridit ut Snobben i sällskap av Sandra som körde Philip. Snobben var jätteduktig och lydig för mina hjälper, fattade fina galopper ifrån skritt och var bara allmänt jätteduktig! Samma med Philip, lydig och duktig. Stor eloge till Sandra för hennes engegemang kring hästar, henne litar jag på till 110% när det kommer till mina hästar. Hon är så noggrann och försiktig utan att vara mesig, precis som man ska vara!
 
Jag ska försöka komma igång med bloggen lite försiktigt nu, för nu kan jag inte längre skylla på att jag är ute hela nätter eller att psyket är ostabilt. Så, imorgon så ska det komma upp MINST 2 inlägg här... hörs då. Puss och godnatt, sovgott så ses vi här inne i morgonbitti igen. 
Sommarlov innebär för mig inga tidiga mornar, den här bilden t.ex är tagen imorse kl 12 då jag precis kollat klart på mitt 4:e gossipgirl avsnitt för idag.. hihi. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Hoppas du får några riktigt bra sista skoldagar. Alltid lila tråkigt när sommarn drar sig mot slutet...
Kram! 😀

2015-08-21 @ 08:41:27
URL: http://nouw.com/michellepetersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback