Dagens outfit » ny kategori.

Publicerat 2015-08-31 kl. 18:07:24 av Isabel Håkansson
Er önskan, min lag ;) Nu har jag skapat en ny kategori på bloggen som jag döpt till dagens outfit! Så, nu ska jag försöka att ta mycket outfit bilder, både bra bilder tagna med min kamera & mobilbilder.
 
Detta hade jag på mig idag ↓
 En enkel kabelstickad tröja, slitna jeans, vita sneakers, min skinnjacka ifrån Chiquelle och en stor väska. Simpelt & kändes som ett bra klädval en grå måndag som denna.. hehe. 

Publicerat i Dagens outfit,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh så snyggt, och vilken rolig kategori :D

2015-09-01 @ 19:39:42
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: stella

hej! vart är byxorna ifrån? har letat länge efter ett par sånna men har aldrig hitta några riktig fina som denna tacksam för svar! <3

2015-09-12 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback