Back 2 school.

Publicerat 2015-08-25 kl. 21:00:00 av Isabel Håkansson
Skolan är igång, det blir mörkare och mörkare om kvällarna, rutinerna börjar sakta men säkert komma tillbaka & sommaren är så gott som över. Tråkigt nog. Något positivt iallafall är att hästarna nu kommer att kunna komma igång ordentligt och jag kommer in i fas igen. Ingen dö-tid för mig att bara ligga i sängen och på så sätt kunna övertänka och framkalla ångest. Tror det är bra för mig med rutiner och tighta scheman som hela tiden håller mig i fas och på banan. Jag ska satsa på skolan i år, verkligen, verkligen försöka anstränga mig och visa min bästa sida på lektionerna och i skolan. 
 
Idag efter skolan så gick jag och tog en fika med Märta (som jag skrev i tidigare inlägget), snackade ikapp sommaren som varit då vi inte umgåtts mycket alls förutom på fester. Saknat henne sååå mycket & behövde verkligen få snacka ut litegrann med henne, min fina barndomskompis. När vi fikat och snackat ett bra tag så gick vi ner till Akademibokhandeln där jag köpte lite block, en mapp, 2 pennor och ett sudd... imorgon börjar skolan på riktigt. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback