Att uppskatta dem små sakerna!

Publicerat 2015-08-09 kl. 12:50:17 av Isabel Håkansson
Igår så satt jag upp på Snobben för första gången på hur länge som helst, och lyckan var total! Jag och syrran sprang litegrann med honom på vägen in ifrån hagen, och han såg inte oren eller halt ut, däremot såg han väldigt stel ut i bakbenen. Så jag bestämde mig för att börja skritta igång honom nu lite försiktigt och så kollar jag, en till tjej ifrån stallet och mamma om han ser bättre ut om ettpar dagar när vi kollar igen. 
 
Så jag och syrran skrittade ut hästarna i 20-25 minuter i rask takt. Snobben var jättepigg och glad, och så himla snäll! Jag hade förväntat mig en tickande bomb med tanke på att första "ridpasset" på över en vecka blev en uteritt, men han var lugn som en bilbunke. Blir så stolt över honom! Min fina Snobb.
 
Idag ska jag och en kompis ut och skritta en skogsrunda. Hon på Pepsi och jag på Snobben. Ska bli jättemysigt att bara få skritta ut på långa tyglar i skogen över stock & sten med en bra kompis, snacka massor och bara rida runt utan en massa krav. 
Två öronbilder sen igår ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mys!! <3

2015-08-09 @ 17:56:00
URL: http://ponnyvalack.blogg.se/
Postat av: Jonna

Mys!! <3

2015-08-09 @ 17:56:00
URL: http://ponnyvalack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback