4 läsvärda ♡ - VARDAGSBLOGGAR.

Publicerat 2015-08-29 kl. 21:28:04 av Isabel Håkansson
Den här bruden är inspiration all over. Älskar hennes klädstil, även fast jag själv inte förespråkar att klä mig så som hon gör ibland. Så himla glad och sprudlande energi, blir glad så fort jag knapprar in hennes bloggnamn i sökrutan. Alltid jättefina och ljusa bilder, en fräsch design och en grym tjej som ligger bakom bloggen - kan inte bli mycket bättre. En stor favorit hos mig! 
 
Denna bloggen har jag följt sen jag var 11 år.. Hon har gått från att driva en provocerande och rosa glittrig blogg där hennes fokus endast legat på att locka läsare och hamna på första sidan i nyaste skvaller-tidningen, till att driva en bra och girly blogg som jag älskar! Älskar hur pysslig hon är i sina inlägg, att hon alltid lägger ner tid att klistra ihop små collage, lägga till glitter och pimpa upp inläggen med smådetaljer här & där! 
 
Denhär bloggen är personlig och jordnära, samtidigt som den kan vara lite ytlig vissa gånger med kortare inlägg och bara massa bilder. Tjejen bakom bloggen har växt så mycket som människa, och har en hemsk story bakom sig, som format & gjort att hon tagit sig dit hon är idag. Stark på egen hand. ♥
 
Den här bloggen kikar jag endast in på då & då, när jag inte har nåt bättre för mig. Men den är stilren och fin. Följde hennes blogg när det var en renodlad hästblogg, och har följt henne i flera år fram tills nu då hon främst driver en vardagsblogg, med lite inslag av häst nån gång ibland. 
      
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback