2 tröttisar och 1 piggelin.

Publicerat 2015-08-01 kl. 17:56:46 av Isabel Håkansson
Dem här 2 möttes jag av i hagen idag, Akilles & lilla älsklings-Philip. 
 
Mysigaste idag måste ha varit när jag kom gåendes i ponnysarnas hage, och jag ser att både Akilles och Philip ligger ner, några meter ifrån varann, och Snobben står precis bredvid och vaktar. Satt mig ner och mös bredvid Philip i 25-30 minuter innan jag tog tag i vad jag faktiskt skulle göra och tog in Snobben.. 
 
Kände igenom Snobben i vanlig ordning och tyckte att han kändes lite varmare på ena bakbenet än på dem andra benen. Så, knäppte bara fast en longeringslina i hans grimma och traskade ner till paddocken. Han såg lite stel ut under framtravningen, men han såg fräschare & fräschare ut desto längre in på passet vi kom. När jag longerat honom i 20 minuter så kände jag på benet igen, inte varmt alls och i normaltemp... hm?! 
 
Imorgon testar jag att rida ut honom i skritt och lite lugn trav, känner efter hur han känns och testar lite gas, broms och annat. Känns han fräsch imorgon så ska vi jobba över lite bommar i övermorgon, wiho!
Min fina älskling idag ♥ 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Men så söta!

2015-08-01 @ 19:22:18
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Ella

Låter som en mysig stalldag! :)

2015-08-01 @ 22:25:21
URL: http://ellapalmqvist.horseworld.se
Postat av: Molly Bergh

Åh vilka vackra ögon hästen på bilden längst ner hade :)

2015-08-02 @ 00:29:19
URL: http://www.nouw.com/mollybergh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback