Webcam // ATM

Publicerat 2015-04-15 kl. 15:53:27 av Isabel Håkansson
Okej, ugly pics på en princip osminkad Isabel. Bjussar på det ↑
 
Idag hade vi bad som andra lektion, vilket tog bort hela min mascara och all min ögonbrynsskugga.. Så, lätt sminkad har jag vandrat omkring idag. Det går lika bra det! Nu har jag varit hemma i ca 1,5 timme och ska iväg till stallet för att hoppa igenom busponnyn som står och väntar ute i stallet. Sen ska jag nog köra Philip en runda också, får se hur mycket klockan blir & hur mycket jag hinner. Men hoppas på att hinna med att motionera honom också! Kvällens to do: 
 
♥ Ev. sola (beror på hur mycket klockan blir).
 
♥ Bleka tänderna. 
♥ Duscha & måla naglarna. 
♥ Ta fram kläder och fixa inför morgondagen. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback