Veckoplanering..

Publicerat 2015-04-14 kl. 15:00:00 av Isabel Håkansson
Måndag (igår): Gick i skolan och fixade stallet, motionerade båda hästarna efteråt. En ordinary monday. 
 
Tisdag: Skola först, sedan ska jag kanske vara med Sandra nån timme efter skolan innan jag tar moppen ut till stallet! Premiärturen i år, hihi. Plugg hela kvällen därefter. 
 
Onsdag: Skola först, sen ska jag sola och sedan ska jag till stallet. Ska hoppa Snobben litegrann, kombinationer och att få till bra vägar kommer att stå i fokus. Plugg hela kvällen därefter. 
 
Torsdag: Skola först, och sedan ska jag till stallet för att longera Snobben. Pw på kvällen med kompisar. 
 
Fredag: Skola först, sedan ska jag till stallet och antingen skritta ut Snobben eller låta honom vila. Kanske hittar på nånting med kompisar på kvällen, hoppas. 
 
Lördag: Stallet, rida ut och konditionsträna. Hittar kanske på nånting med kompisar på kvällen eller bara har en mysig kväll hemma. 
 
Söndag: Stallet, jogga honom på banan i lång och låg form. På kvällen kommer jag, som alltid, att ha lite fixar-kväll där jag städar rummet, plockar fram kläder, duschar läänge, målar naglarna och förbereder inför den kommande veckan. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback