Strålande sol & en bra skoldag.

Publicerat 2015-04-20 kl. 16:29:28 av Isabel Håkansson
Jag måste vara den sämsta bloggaren någonsin just nu, men jag tänker inte dra hela historian om hur upptagen jag är i mitt liv igen, så ni får helt enkelt respektera att jag redan sagt att mitt liv går i 180 nu & att jag måste prioritera livet utanför rummet framför datorn. Så, nu kan vi släppa det. 

Solens strålar värmer i hela Sala och det var så varmt att jag svettades i min tunna skinnjacka när jag gick hem ifrån skolan. Så himla härligt och jag känner verkligen hur sommaren närmar sig med stormsteg. Skoldagen idag var faktiskt rätt bra och alla lektioner gick relativt snabbt, vilket man aldrig klagar på. Vi slutade kvar över 2 och efter det var jag kvar i skolan med kompisar till klockan halv 4. Så glad över dem fina personer jag har runt mig, dem gör mina skoldagar och dagar i övrigt kompletta. ♥
 
Ponnysarna ska skrittas ut barbacka i solen idag, varvar skrittjobb med skritt långa tyglar och en massa klappar på det såklart. Så glad att vi går mot ljusare tider, glad för allt. Jag har en massa inlägg på G i huvudet också, så ikväll efter att jag pysslat om mig själv litegrann så ska jag sätta mig ner i nån timme och försöka få till ettpar bra inlägg som kommer upp som tidsinställda under veckan. Stay updated, puss. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback