Söndagskvällar när dem är som bäst ♥

Publicerat 2015-04-26 kl. 21:57:00 av Isabel Håkansson
Söndagar kan antingen vara ångestfyllda, eller mysiga. Den här söndan har varit mysig och bra. Startade lite ångestfyllt med tanke på att jag sovit bort hela förmiddan, men fortsatte bra därefter och eftermiddan med pappa har varit jättebra. Vi har ätit onyttigt, skrattat och drygat med varandra som vanligt. Min pappa är den bästa jag vet, och mamma såklart ♥♥ Vet inte vad jag skulle göra utan dem... Mina vägledare i livet.
 
Klockan börjar bli mycket nu och jag ska alldeles strax hoppa in i duschen för att fräscha till mig litegrann, det behövs efter en helg där håret stylats med värmetänger, hårspray, moussé och annat. Sedan ska jag måla naglarna och plocka fram kläder inför morgondagen. Imorgonbitti kommer Sandra och hämtar mig, så jag måste upp & hoppa tidigare än vanligt, hm.. Wish me luck. Att kliva upp på morgonen är inte min starkaste sida, om jag säger så. Men det blir bra, lite morgonhäng innan skolan tackar man aldrig nej till!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback