Segt internet // framme i Antalya

Publicerat 2015-04-07 kl. 10:25:57 av Isabel Håkansson
"Hej på er.. vilken omtumlande dag jag haft idag, alltså. Flygresan hit var ett helv*ete på ren svenska, jag var så himla förbannad av en massa olika anledningar och i ett trängre flyg än jag åkte i imorse har jag aldrig åkt i... Man satt princip på varann och blääää, resan var bara jättejobbig och dryg. Glad blev jag när vi landade och värmen slog emot oss iallafall, tur det. Jag behöver verkligen den här semestern, och jag ska försöka släppa allt hemma i Sverige även fast det känns svårt. För som sagt, jag behöver det här.
 
Nu ikväll har jag, pappa och Pernilla bara gått runt på området som vårt hotell ligger i. Det är så himla mysigt här, det ligger lite öde och vi kommer nog behöva åka x-antal mil i taxi för att ta oss in till civilisationen, MEN det gör mig ingenting. Stranden ligger relativt nära och vet ni vad det första vi möttes utav när vi gick utanför hotell-området? Ett stort fält där det stod lösa getter och käkade, hur coolt? Haha.
 
Imorgon ska vi bara ligga vid poolen och sola om vädret tillåter, käka god mat och så tänkte vi även gå ner till hotell-spa't och skämma bort oss lite senare framåt eftermiddan. Internetet här s.u.g.er, och det har utan att överdriva tagit mig 30-40 minuter att skriva det här inlägget och ytterligare 30-40 minuter att redigera & ladda upp bilderna nedan? Men vad gör man inte.. godnatt lovers ♥"
Det här skulle kommit upp i lördagsnatt egentligen, men det gick inte att publicera då... Så ni får inlägget nu istället! Jag saknar att blogga ska ni veta, men har ni (och jag) tur så hörs vi imorgon igen. Nu ska jag hoppa upp ur sängen och börja göra lite nytta... = traska ner till stranden. Hoppas ni har ett grymt lov hittills, puss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Va härligt det ser ut! :D Hoppas du får en riktigt bra resa! :D
kram

Svar: Åh tack!
isabelhakansson.blogg.se

2015-04-07 @ 14:22:31
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback