Seg, men väldigt lycklig.

Publicerat 2015-04-25 kl. 09:42:22 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Är ni lika trötta som mig idag eller? Waaah, astrött. Jag var ute med kompisar igår, grillade, skrattade och umgicks. Kom väl hem runt 12-tiden igårnatt och var heeelt död. Inte för att klockan var mycket, men för att jag helt enkelt ligger efter i sömn och det har varit en intensiv vecka med en massa prov och deadlines i skolan. Så, idag är jag huuur seg & trött som helst. Jag måste dock upp och hoppa nu, för om några timmar så ska jag till Stockholm med Ida. Vad vi ska göra där får vi se, vet inte om vi skulle träffa någon eller om det bara blir lite shopping och chill.. Det blir bra vilket som! 
 
Nu - hoppa in i duschen för att fräscha till mig litegrann, ha i en hårmask och pyssla om mig själv innan det är dags för mig att börja fixa mig med smink och annat.. Hihi. 
   
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback