+ och - med den här dagen..

Publicerat 2015-04-01 kl. 21:24:07 av Isabel Håkansson
- Jag missade bussen och därmed även första lektionen i skolan.. 
 
+ Vädret var bra! 
 
- Jag tappade min mobil så den sprucken och fungerar inte alls, JAG DÖR UTAN MIN MOBIL. 
 
+ Jag slutade klockan 14:00. 
 
- Snobben var rätt stel idag under vårt ridpass...
 
+ Men riktigt pigg och glad! 
 
- Min jacka kom inte idag som jag hoppats på.. 
 
+ Jag har en "ta-hand-om-mig-själv-kväll" att se fram emot nu ♥
Snobben och jag sommaren 2013. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Nej! Inte telefonen! Man klarar sig inte utan den!

2015-04-01 @ 21:57:04
URL: http://eryttaren.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback