Mitt påsklov // hur det kommer se ut.

Publicerat 2015-04-02 kl. 13:21:00 av Isabel Håkansson
Fredag (imorgon): Jag ska småskutta Snobben på banan litegrann och verkligen rida igenom honom ordentligt så Sanna har en mjuk & fin Snobb att se fram emot dagen efter. Sen ska jag smörja all utrustning och göra extra fint i stallet. På kvällen åker jag till el estocolmo och ska sova där. 
 
Lördag - lördagmorgon: Är i turkiet. 
 
Lördagkväll/söndag: Madde och Ida åker ner till Stockholm och så ska vi troligtvis träffa Ben. 

Som ni ser, mitt lov kommer inte innehålla något hästigt alls, princip. Kanske att jag på söndan hinner hem och pussa på ponnypojkar litegrann, men annars kommer mitt sportlov att vara helt hästfritt. Shit, vilken skum och främmande känsla.. Jag med alla mina kontroll-behov får alltid grov ångest och vill fixa, planera och strukturera upp allting helt perfekt innan jag slutligen lämnar över stallet åt någonannan. Så jag känner på mig att stalldan imorgon kommer bli LÅNG. Men åh, hörni - jag ser verkligen fram emot lite semester nu!! Dessutom, så ska jag ta och njuta av mitt lov riktigt ordentligt för efteråt så börjar allvaren påriktigt med dem nationella-proven... 
 
"Positive mind, positive vibes, positive life", remember. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback