Mitt nästa inköp - hästrelaterat.

Publicerat 2015-04-30 kl. 13:10:00 av Isabel Håkansson
Ett hunterträns. Det är gaaalet snyggt och dessutom riktigt praktiskt med dem knäppbara tyglarna och käkremmen. Jag har ett hunterträns i brun, men det är ettpar år gammalt nu och tyglarna gick sönder förra sommaren.. dags att köpa ett nytt fast i svart nu alltså. Såfort jag sparat ihop tillräckligt med pengar så kommer tränset att vara mitt och sitta finfint på Snobbens huvud, hihi. 
 
Tränset hittar ni hos hööks för 529kr. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh, det tränset är lätt de snyggaste :D

2015-05-01 @ 20:42:34
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback