Min drömhäst!

Publicerat 2015-04-18 kl. 14:38:00 av Isabel Håkansson
... ska vara mörkbrun med vita, höga strumpor på alla 4 ben och ha en vit strimbläs, precis som Snobben..
 
... ska vara pigg & ha en utstrålning utöver det vanliga...
 
... ska vara mjuk och fin i munnen...
 
... ska vara flexibel och allmänt mjuk och följsam i kroppen...
 
... ska ÄLSKA att hoppa och hoppa hus... 
 
... ska vara personlig och mysig...
 
... ska vara nån att jobba med, en häst som kan vara helt knäpp ena dan för att sen vara lugn som en filbunke andra dan... 
 
... ska ha ett fint och flashigt steg och luftiga gångarter...
 
... ska vara minst 1.70 hög... 
Han stämmer inte in på alla punkter, men han är min drömhäst for now. Och om inte annat, så är han min allra bästa & finaste vän. Han har visat mig att allt går bara man vill, han har visat mig äkta kärlek mellan djur och människa. Finast i mina ögon no matter what. Jag kommer aldrig att glömma Snobben, kommer alltid göra allt för honom. Gå igenom eld och vatten för att få honom att må bra. Min nummer 1 alltid och ALLTID. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lydia

Jag är lite svag för ston, speciellt fuxston! Helst ska de vara lätta i rumpan, både kicka lite och ha bakbena upp i skyn över hinderna :)

2015-04-19 @ 19:05:10
URL: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback