Min dag hittills!

Publicerat 2015-04-19 kl. 18:04:56 av Isabel Håkansson
Sandra & jag på bilderna, love heeer. 

Precis efter att jag publicerat det förra inlägget så kom Sandra och hämtade mig. Vi åkte till affären och köpte kakor, smågodis och en varsinn festis & sedan åkte vi vidare upp till skuggan och satt oss där på en bänk. Det blåste lite kallt men solen lös och Sverige bjöd på ett väldigt lovande vår-väder. Sooo happy. Sol och värme är bra för min själ, jag blir så himla lycklig. Nu har jag ätit pizza hemma med mamma och syrran och nu återstår bara stallet. Riktig myssöndag ♥
 
Hörs senare, kameran hänger med till stallet idag! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh vad mysigt!

2015-04-19 @ 21:54:22
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback