Migränanfall.

Publicerat 2015-04-21 kl. 09:51:13 av Isabel Håkansson
Ni vet precis efter mitt lilla "godmorgon-inlägg" imorse? PRECIS efter det så fick jag världens migränanfall, mådde så illa och hade ont i huvudet. So... no school for me today. 
 
Mjukisdress på, håret i knut & ta det lugnt hela dagen nu.. Hoppas på att kunna rida ikväll och prestera bra under min kommande pluggkväll. Tiden för att må dåligt finns inte just nu, that's it. Min vecka är full med både roliga saker, nationellaprov och ridning. Idag sitter jag hemma med migrän, imorgon måste jag sitta bänkad i skolan med nationellaprov, medan jag i helgen kommer glida runt på Stockholms gator. Kontraster mina vänner, kontraster. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback