Lite snack om gårdagen.

Publicerat 2015-04-23 kl. 09:21:00 av Isabel Håkansson
3 bilder ifrån gårdagens myspromenad med mitt hjärta ♥ 

Här ekar det tomt! Förlåt för det. Igår var en riktigt jobbig dag i skolan faktiskt.. jag hade 3 prov varav ett var muntligt och två var nationella. Jag får aldrig bra resultat på prov, där det bara är 1 svar som är det rätta och allt annat är fel. Jag gillar att få skriva fritt och blanda in egna åsikter, då går det alltid sååå mycket bättre. Sedan blir jag himla stressad på prov också, vilket inte direkt gör saken bättre. Nu är det gjort iallafall och det känns skönt! 
 
Efter skolan så käkade jag thaimat med mamma, pappa och syrran. Det var ca två veckor sen jag träffade pappa innan igår, så det var riktigt kul och jag saknar honom så himla mycket varenda dag jag inte träffar honom. Så med tanke på att vi satt och käkade, snackade och umgicks ett tag så kom jag & syrran sent till stallet. Klockan var väl ca 18:30 när vi skulle mocka och 19:30 när vi började borsta hästarna, så ni förstår själva. Det kändes inte schysst att vi skulle rida då helt enkelt, så det fick bli en myspromenad där vi utforskade en ny skogsväg. Himla fin var den och hästarna var så glada, där ska jag och Snobben rida idag. Föreställ er att galoppera fram i skogen på en taggad ponny... bäst. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag saknar dig med lillan, men vi ses snart igen .

2015-04-23 @ 11:06:38
URL: http://www.aj-expresservice.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback