Inte i fas.

Publicerat 2015-04-01 kl. 22:58:40 av Isabel Håkansson
Vet inte, men livet känns så... obeskrivligt stilla, och upp & ner vänt just nu. Allt är på topp men ändå, trots det, så är jag inte 100% lycklig och glad. Jag tänker mycket på kvällarna, känner att nåt är fel. Vad vet jag inte, men någonting är det. Jag är en känslig person, känns nånting fel så känns det fel, på riktigt. Jag blir tillbakadragen och tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa. Det är ingenting jag kan kontrollera, utan det är bara att försöka svälja den dåliga känslan, lägga på ett smile och låta livet fortsätta gå vidare, just för att det är så livet fungerar.
 
Det finns ingen stopp-knapp, livet är NU. Inte om 2 timmar, imorgon eller om 1 vecka. Vi lever här & nu och ingen vet vad som väntar oss under morgondagen, och kanske är det de som skrämmer mig allra mest. Jag kanske helt enkelt mått för bra, för länge. Efter regn kommer solsken, och efter solsken kommer regn. Det om nåt är nånting jag lärt mig under livets gång i med och motgångar, att livet dalar något otroligt. En liten sak kan förstöra mycket, punkt. 
 
Aja, lite tankar såhär på kvällen bara. Nu ska jag gå och spola bort min facemask, tvätta ansiktet en sista gång och olja in hårtopparna för att sedan krypa ned i min nybäddade säng. Imorgon är en ny dag & då är det nya tag, igen. Jag verkligen hatar att känna mig depp, det är det absolut värsta jag vet. Inget glatt inlägg med en massa smilisar och utropstecken, men det här är vad jag har att bjuda på nu ikväll. Ett inlägg skrivet rakt ifrån hjärtat och ut till er. Vi hörs imorgon, godnatt. ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du satte ord på mina tankar! Precis sådär känner jag också, så som du beskriver i första stycket.
Superfin och bra blogg du driver förresten, lätt en av mina favoriter! :)

2015-04-03 @ 10:16:18
URL: http://jossans.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback