Godnatt. ♥

Publicerat 2015-04-20 kl. 23:01:00 av Isabel Håkansson
Efter att ha tagit en lång dusch där jag scrubbade benen, ansiktet och därefter oljade in håret och smörjde in benen med en bodybutter som luktar persika så känner jag mig redo att gå in här för att säga godnatt. Den här dagen har varit väldigt bra, actually. Jag ser faktiskt fram emot ännu en skoldag imorgon, tro det eller ej. Kanske för att jag har väldigt roliga planer för helgen, eller för att vädret är grymt.. vet inte riktigt ;) Känner mig himla glad och sprallig bara, så härlig känsla! 
 
Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, tänkte bara kika in här för att skriva godnatt & checka läget lite. Fick ett spännande mejl förut ikväll vilket gav mig en liten motivations-kick till att starta igång bloggen mer ordentligt ännu en gång. Nu kör vi!
 
But first.... sova. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback