Ett bra avslut på denna dagen.

Publicerat 2015-04-16 kl. 22:52:40 av Isabel Håkansson
Ikväll har jag verkligen pysslat om mig själv, vilket har varit väldigt välbehövligt. Det hanns nämligen aldrig med igår, vilket egentligen är den dag då jag brukar pyssla om mig själv lite smått. Så det fick helt enkelt bli idag istället! Jag testade en ny hårmask som jag köpte i turkiet på ett apotek där, den luktar väldigt stark granat-äpple och är ganska tjock i konsistensen. Jag kan ju inte läsa så mycken om den och dess egenskaper med tanke på att beskrivningen står på turkiska, men den ska innehålla en heldel vitaminer som är bra för håret iallafall om jag förstått allting rätt. 
 
Medan jag lät hårmasken verka så använde jag självklart min favorit facemask ifrån Lush som heter "mask of magnaminty". Den är sååå bra om man har lätt att få finnar och andra otrevligheter i ansiktet precis som jag. Den är GRYM. Jag passade även på att köra andra behandlingen av min tandblekning samt noppa ögonbrynen. Nu är jag fräsch och kommer att somna gott ikväll, hihi. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback