En avslappnad ponny!

Publicerat 2015-04-03 kl. 17:37:37 av Isabel Håkansson
Idag skrittade jag och syrran ut ponnysarna en lång runda barbacka med fleecetäcken på. Så himla mysigt! Planen var egentligen att jag skulle rida igenom Snobben ordentligt men paddocken var bokad med träningar hela dagen så jag passade på att skritta ut & mysa lite istället. För första gången på LÄNGE så gick Snobben avslappnad och med självsäkra steg hela rundan runt idag, han har varit så tittig ett tag nu.. Men idag trillade poletten ner! Finally.
 
Så, jag är väldigt nöjd och det kändes som ett bra avslut innan jag åker till turkiet imorgonbitti, hihi. Jag ser fram emot semester sååå mycket, men dessvärre kommer bloggen tack vare den anledningen att fortsätta eka tom om dagarna.. tyvärr. Jag ska försöka skriva ihop så mycket tidsinställda jag orkar, hinner och kommer på. Det lovar jag! Sedan kommer jag att mobilblogga en heldel på plats också, jag får göra så gott jag kan ♥
 
Nu - packa med tanke på att jag inte gjort det ännu, typiskt mig. Sen ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite innan jag ska ner till tågstationen och boka tågbiljetter åt mig och syrran. Ikväll blir det Stockholm, weho. Älskar Stockholm, får en "hem känsla" när jag är där... så jag klagar inte. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Hoppas du haft kul ♥

2015-04-04 @ 10:17:18
URL: http://isabelles.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback