Brb, måste spy.

Publicerat 2015-04-19 kl. 21:41:12 av Isabel Håkansson
Okej, känner inte för att skriva nåt "yay, livet äger"- inlägg nu. För gissa vad? Snobbens jättefina pannband i äkta bergs-kristaller som jag köpte efter att hans andra pannband blev snott, har även det har blivit snott. Tror ni inte idioterna som snott pannband bytt pannband och satt på honom nåt fult och gammalt pannband med plaststenar? Jo. Så generöst av dem, men nej tack. Jag blir så äcklad av betéendet att det vänder sig i magen på mig. Jag vill bara få reda på vem f*n det är som roar sig med att sno mina saker. Snobbens pannband kostade mer än en stallhyra, skulle kunna köpa 25 sånadär plastpannband som tjuvarna satt på Snobbens träns nu för pengarna jag köpte ETT pannband för. 
 
Vill man ha nånting, men inte har råd, då sparar man ihop pengar. Man snor inte någonannans saker, punkt. Japp, jag är sur. Vet inte vad jag ska ta mig till, att jag inte ens ska kunna köpa saker till mina hästar utan att folk ska sno det? Vad kommer härnäst, att dem snor min sadel, min ridhjälm eller mina soft up's? Ugh, spyr. 
Här ser man hur pannbandet ser ut.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Men nej, usch vad synd :( Och ännu retligare att de tar sig tid att retas med dig och sätta på ett annat..

2015-04-19 @ 21:53:27
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: Lina

Fy vad trist och hemskt!
Bäst att ha sina saker inlåsta, inte okej när folk snor och inte kan skilja på "mitt och ditt".

2015-04-19 @ 22:14:37
URL: http://linanilsson.horseworld.se
Postat av: Jonna

Nej fy satan vad tråkigt! Vad arg jag blir!!! :(

2015-04-19 @ 23:40:25
URL: http://hippiesarna.blogg.se/
Postat av: Maja

Fyfan vad tradigt. I vårar gamla stall försvann grejer hela tiden. Bland annat försvann min ridväst och en vecka senare säljer en i stallet en exakt likadan. Självklart är lappen där jag skrivit namnet bortklippt och det finns inget kvitto på västen. :) lite underligt. Så extremt tråkigt med sådana människor!! Trodde de inte att du skulle se att det var ett annat pannband eller vadå? Är de helt lost eller?

2015-04-20 @ 00:00:23
URL: http://riddagboken.horseworld.se/
Postat av: Alma

Men usch vad tråkigt.. Men har ni inget lås till sadelkammaren?

Svar: Jo, & det är det som är de värsta 😤
isabelhakansson.blogg.se

2015-04-20 @ 10:06:30
Postat av: Jenny

Men usch! Det måste väl vara någon i stallet som tar av dig, ellerhur? Så fruktansvärt dålig stil!

2015-04-20 @ 21:26:05
URL: http://www.jennymattssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback