Bildminne #2013

Publicerat 2015-04-04 kl. 12:30:00 av Isabel Håkansson
Klockan var runt halv 7 på kvällen och jag ihop med två bra kompisar åkte ut till hästarnas sommarbete och tog ut Snobben på en tur. Han var väldigt fin och jättepigg, glad och arbetsvillig. Han hade en liten tjockismage och halvbra kondition - men hallå, han hade faktiskt semester! Snobben kan verkligen bli och vara jättefin och rolig att rida, bara man lägger ner tid på att rida honom ordentligt, ofta. 
 
Får en så mysig känsla när jag kollar på bilderna, vad bra det var för 1,5 år sen. På bilderna så hade jag precis lärt mig att kunna jobba igenom Snobben ordentligt, och den härliga känslan sitter kvar än idag. Jag är så stolt, över mig, honom och oss som ekipage. Verkligen. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback