Another day, another drama.

Publicerat 2015-04-17 kl. 07:26:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon bloggers! ♥
 
Guess what? Imorse ställde jag klockan liiite tidigare än vanligt och gick faktiskt upp direkt - det är inte ofta det händer, de är en sak som är säker. Nu har jag redan fixat klart mig och sitter helt färdig och väntar tills klockan ska bli kvart i 8 så jag kan traska iväg till skolan. Innan dess så ska jag hinna käka frukost dock, så det är vad jag ska göra efter att jag har skrivit det här inlägget. Dagens planer.. oklara. Vi får se vart dagen slutar, helt enkelt. 
 
En sak som är säker iallafall är att Snobben ska longeras idag och att jag ska ta det lugnt. Imorgonbitti klockan halv 8 ska jag nämligen vara i stallet, så det gäller att jag går och lägger mig i en någorlunda tid ikväll. Det känns så himla skönt med fredag & men ska jag vara ärlig så vill jag bara få helgen överstökad så vi kan övergå i en ny vecka direkt, den här veckan har varit såååå seg. Hur som helst, another day, another drama. Vi hörs senare, ellerhur? 
Bästis
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback