Afterschool talk.

Publicerat 2015-04-28 kl. 15:42:25 av Isabel Håkansson
Hej på er! ♥ Läget? Med mig är det bara fint, lite trött och har smått ångest över att mitt rum ser ut som rena rama bombnedslaget nu trots att jag städade för mindre än 4 dagar sen.. suck. Men som sagt, annars är det finfint med mig! Jag har gått en rätt chill dag i skolan och är hemma nu för att ladda om inför några timmar i stallet. Mysigt värre ska det bli med en uteritt, mys med ponnysarna och stallpyssel. Jag älskar när man närmar sig vår i stallet, man möts av glada & pigga hästar som käkar av gräset som börjat växa i hagarna och solen skiner. MYS. 
 
Later babes, nu ska jag börja röra mig mot stallet. Trimma era hästar extra noga idag, gör läxorna, ta hand om er själva. Pusssss. 
Dagens  
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så himla fin! *_*

2015-04-28 @ 22:01:23
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback