2015.04.28

Publicerat 2015-04-29 kl. 14:36:00 av Isabel Håkansson
Hej på er! Min onsdag blev inte riktigt som jag planerat, och jag är hemma från skolan. Alice sista dygn är påbörjat och jag vill spendera varje sekund, minut & timme ihop med henne. Så jag ska alldeles strax upp till stallet, longera Snobben lite snabbt och även göra något med Philip för att sen åka hem snabbt igen. Livet gick från att vara ljust, lyckligt och ballt till att bli FETT oklart över bara en natt. Tänk att en liten, liten hund, kan göra så mycket i ens liv. Sinnes.
 
Hm.. huvudet står stilla. Jag får helt enkelt avsluta det här inlägget nu. Vi hörs ikväll, och det lovar jag. Puss på er ♥
Happy thoughts, happy thoughts. Jag försöker hela tiden, men ibland bryter man ihop. Jag har varit här så många gånger, pendlat mellan att vara ledsen och att vara glad. Lett som allra bredast när allt jag velat göra har varit att sova bort hela livet. Tom.   
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback