"Vilken dag ska du på horse-show?"

Publicerat 2014-09-25 kl. 14:25:00 av Isabel Håkansson
Jag är på friendsarena, där årets horseshow utspelar sig det här året, hela söndagen den 30 november! Jag går på sista showen då jag personligen gillar när shownumrerna inte bara är dressyr eller bara hoppning, utan lite blandat av varje, liksom. Jag kommer hänga i anexet till och från hela dan i princip, vilket kommer bli jätteroligt! Ska nån av er dit på söndan? 
Waaah, jag längtar SÅHÄR mycket! Stockholm Internation Horse-show, det om nåt är verkligen ett utav varje års höjdpunkt. Stämningen, shoppingen och personerna man träffar är så sjukt inspirerande. Tänk er själva, att få hänga en helg/en hel dag med endast hästintresserade människor, shoppa, klappa händerna och stampa med fötterna i takt till musiken efter grymma framträdanden. KÄNSLA. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Malva

Ska dit hela Söndagen också! :)

2014-09-25 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback