Thanks saturday, gnight

Publicerat 2014-09-13 kl. 22:55:58 av Isabel Håkansson
Godkväll all of you ♥ Jag har fullt upp med allt runt om bloggen nu, bollar idéer fram & tillbaka med diverse företag, snackar med grymma Johanna om bloggens design och jag väntar spänt på att få se resultatet. Ibland får man pausa bloggens utveckling framåt för att kunna fixa till saker som jag kommer kunna dra nytta av i framtiden. Jag strävar verkligen efter att kunna gå in på min egna blogg och känna "F*N, vilken bra blogg det är jag driver".
 
Hur som helst, idag fick båda ponnypojkarna en välförtjänt vilodag. Imorgon ska faktiskt Philip få komma ut på stubbåkern och galoppera av sig lite överskottsenergi där, och Snobben ska ut i klätterbackarna och klättra. Har jag riktigt tur så kanske jag kan övertala Pernilla att följa med mig. Notera riktigt, riktigt tur ;) På onsdag har jag och Snobben en viktig dressyrträning framför oss, så vi ska se till att ligga i tills dess. Han ska skämmas bort och ridas noggrannt.
 
Efter att första stallet är klart så åker jag vidare ut till andra stallet där Tequila står. Har inte ridit henne nu på typ 3-4 veckor så det ska bli riktigt kul! Jag har haft fullt upp med mina egna hästar dem senaste veckorna så tiden har inte funnits för mig att kunna att åka och rida henne, tyvärr. Förhoppningsvis blir det mer tid att kunna sköta & rida Tequila sen när jag slipper vara beroende av mamma eller pappa som kan skjutsa mig hela tiden, eller med andra ord får ta mitt efterlängtade moppekort. Så dagen imorgon kommer bestå av stall, stall, stall och lite mer stall. Inte mig emot precis!
Såklart så väljer jag att avsluta det här inlägget med en gosig bild på mig och väääärldens bästa ponny. Jag älskar honom så att det gör ont i hela kroppen ♥ Godnatt, love u bloggers.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback