Stallkvällen summerat i bilder

Publicerat 2014-09-08 kl. 21:27:47 av Isabel Håkansson
Det regnade SÅ mycket när vi kom till stallet, vilket vår kamera tyvärr inte lyckades snappa upp på bild.. Hästarna i alla fall kom i trav emot oss och blev SÅ glada över att se mig och Pernilla. Värmen som man känner i kroppen när nånting sånt händer, en sån liten vardags grej som att hästarna möter upp en i hagen kan verkligen göra en hel dag. Mina lyckopiller! 
Som sagt - hästarna ger en verkligen ett trevligt bemötande när man kommer, så härliga! Philip körde sin "skaka hov" metod ihop om att få lite äpplen också, haha. Snobben är så himla gossig och ska jämt vara uppe i ansiktet och pussas, bebis.
Eftersom det ösregnade så var hästarna blöta = kunde ej rida med sadel = ingen träning. Istället för träning så blev det en barbacka uteritt i aktiv skritt, lång låg form och lite backträning på det. Och när jag skriver aktiv skritt så menar jag AKTIV skritt, det var nästan så att lilla Philip blev lite svettig ;) Båda hästarna verkade tycka det var mysigt att få komma ut trots att det regnade faktiskt, om inte minst Philip som trampade på i all världens fart och verkligen körde all in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback