Skolan avklarad - en ledig eftermiddag väntar

Publicerat 2014-09-10 kl. 17:32:52 av Isabel Håkansson
Herregud vad skönt det känns att nu ha en heeelt ledig eftermiddag framför sig, bara kunna hoppa ur dem alltför tajta jeansen och byta ut dem mot ett par mjukis shorts och sätta på sig gosiga sockor/tofflor, skönaste som finns utan tvekan! Även fast jag fullkomligt älskar stallet, hästarna och ridsporten så kan det vara guldvärt att få vara stall-ledig ibland. Att kunna catcha upp med vänner efter skolan, plugga i flera timmar i sträck och bara ta hand om sig själv, måla naglar och ha facemask, hårinpackning och bara chilla finns ju inte på kartan när man har hästarna, liksom. Om jag fick välja mellan att inte ha häst och istället bara chilla så skulle jag dock valt hästarna 191389 gånger om. Hästarna är min passion och det bästa jag vet at all ♥
 
Hur som helst, hej på eeeer!! Som ni förstår så ser jag fram emot den här kvällen/eftermiddan, dels för att jag har i baktanke att jag inte behöver stressa överhuvud taget utan istället bara strosa runt i huset, plocka lite på rummet, pussa på hundar och kaninerna, se serier och ännu en gång - ta det liiiite för lugnt. Jag gick ju och fikade med en del ifrån klassen idag, mysigt mysigt. Vi satt väl på caféet i lite över en timme och bara snackade om allt mellan himmel & jord, skrattade en massa gjorde vi också.
 
Bara för att jag känner mig extra snäll och positiv till allt idag så tänkte jag avslutade det här inlägget med lite länkar till grymma bloggar och på så sätt kanske bidra till lite extra läsare.. who knows. Första bloggen jag tänkte länka är denna blogg, cool tjej som ligger bakom med en enorm skrivförmåga, inläggen är verkligen välskrivna och igenomtänkta. Tror hon kan bli stor! Den här bloggen är verkligen en utav mina personliga favoriter, bra updatering, fina bilder och en GRYMT fräck ponny. Tusen tummar upp till personen bakom tha blog. Åh, dem här tjejerna driver verkligen en heeeelbra blogg. Klicka er in HÄRom ni är hästintresserade, just saying.
Sommaren 2013
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback