Min superstjärna!

Publicerat 2014-09-20 kl. 18:14:00 av Isabel Håkansson
Alltså, jag DÖR åt dagens ridpass så bra det gick. Från att ha startat passet med dragkamp pga att Snobben drog omkring i paddocken och bockade som aldrig förr, till att gå klockrent i form i alla gångarter och hur lätt som helst hoppa en bana med full kontroll och fokus. Mamma filmade en kort snutt när jag galopperade på en volt. Jag låter Snobben söka sig ner i en egen, bekväm form och han trivs så bra med det. Hela han var lurvig av svett och munnen var helt skummig efter dagen ridpass. Fysjutton vad bra jag och Snobben kan vara ihop ibland, alltså.

Ikväll ska jag upp till stallet en sista gång för att byta täcken på både Philip & Snobben samt kyla Snobbens ben. Han står med BoT paddar och fleecelindor nu :) Vad tycker ni om ridfilmen ovan? Ge gärna kritik!

Publicerat i Snobbens ridbok, videor,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback