Ridit, mockat, borstat och gosat - √

Publicerat 2014-09-05 kl. 21:09:58 av Isabel Håkansson
 Stallkvällar lär vara dem bästa, och speciellt när man har i baktanke att man har en helg att se fram emot, looove. Var effektiv i stallet och gjorde inte mer än vad som behövdes för att på så sätt få mer tid över åt gos & ridning, dock tog det ju sin tid ändå med tanke på hur noggrann jag är. Snobben var på sitt allra bästa humör idag, det vill säga "gladochdrygochöverallthumöret", men det är min lilla S i ett nötskal ;)
 
Vi red ut en rätt kort bit idag då det började mörkna, tyvärr. Joggade Snobben i låg form och tog några galoppfattningar, jätteduktig! Han blir alltmer lyhörd och han har blivit så himla kvick om man jämför med honom några månader tillbaks vilket självklart är jätteroligt! Riktigt fin i sidorna och att han dansar kors och tvärs över grusvägarna i korrekta skänkelvikningar, min duktiga lilla ponny.
 
Nu: Chips, apelsin läsk och phbb maraton, för det är jag värd. Imorgon blir det mer stall, mer kompistid (weho) och mer bloggtid. God natt bloggers ♥
Dethär mina vänner är vad jag kallas kvalitétstid.
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback