Planer på hästfronten..

Publicerat 2014-09-22 kl. 11:15:00 av Isabel Håkansson
Igår var jag & mamma nere och kollade på Philip och Snobbens - mest troligt - framtida stall. Anledningarna är privata, men inget allvarligt at all. Mest byter vi stall pågrund av dem förbättrade ridmöjligheterna, större stall och mer stallvänner som kommer bli i det (mest troligt) nya stallet.
 
 Sanna (Mickis syster) kommer fortsätta att rida Snobben samtidigt som Mickis kommer träna mig och Snobben lite då och då, fastän vi med 99,9% säkerhet byter stall. Det enda jag är orolig över är hur Snobben ska trivas.. vi går från ett litet stall till ett lite större. MEN han kommer fortfarande endast hanteras, ridas och skötas av mig, mamma eller Sanna - ingen annan. Trivs han inte så får han ställas tillbaka i gamla stallet, vi har trots allt den möjligheten kvar, liksom. Visst är nya stallet fint, förresten? :D 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Jättefint!
Kram Michelle

2014-09-22 @ 14:01:10
URL: http://michellepetersson.horseworld.se
Postat av: Jonna

Åh vad fint!
Men är det spiltor? eller vad är det där för väggar x)

Svar: Nej, nej, nej! Inga spilltor! Det är skötselspilltor där man kan ställa upp hästarna när man ska rykta, hihi! :D
isabelhakansson.blogg.se

2014-09-22 @ 14:04:27
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: Tilda Åkesson

Det var jättefint!

Och jag måste bara säga att du har en jättefin heder också! Kram :)

Svar: Åh tack! Du också :)
isabelhakansson.blogg.se

2014-09-22 @ 16:47:51
URL: http://tildaakesson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback