Nu - paradise hotel

Publicerat 2014-09-15 kl. 22:33:19 av Isabel Håkansson
I skrivande stund ♥
 
Efter en lååång dag i Västerås med ett gäng ur klassen så bestämde jag och Märta oss för att sova ikväll. Så runt klockan 7 när jag precis kilvit av tåget hemma i lilla Sala igen så mötte jag upp henne i parken. Med uggs, musik i öronen och en tunnare höstjacka så fick jag verkilgen in höstkänslan på riktigt. Längtar efter den riktiga hösten nu, faktiskt. Jag hatar att ligga i mellanläget emellan sommar & höst, liksom.
 
Så fort vi möttes upp så snackade vi ikapp i ca 1 timme om allt som hänt under helgen. Märta är verkligen en kompis jag kan snacka med om ALLT, älskar att bara ligga uppe och snacka om allt som kan tänkas dyka upp i ens huvud - a real friend. Klockan 8 så slog vi på idol och kollade på det (såklart), och min personliga favorit är utan tvekan Lisa.
 
Efter Idol så hade vi en stund på oss att springa ner till Ica och köpa lite frukt och gottis till Paradise hotel, och det gjorde vi ;) Godnatt älskade bloggläsare, vi hörs imorgon igen - det vet ni.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

ni är så fina och så bäst <3 mina snöflinngor <3

Svar: gullis <3 <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-09-16 @ 12:28:52
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback