Missar man bussen..

Publicerat 2014-09-10 kl. 08:21:00 av Isabel Håkansson
 
.. så får man göra det bästa av situationen anyways ♥ Jag och VL (buss linjen som jag åker med princip varje dag) är verkligen inte vänner nu, alltså. Jag bokstavligt talat HATAR VL och att dem aldrig kan passa tider, antingen är dem försenade eller alldeles för tidiga, *spyr. Jag är glad ändå dock, för idag går vi vår kortaste skoldag på hela veckan! Det gäller att försöka hitta nåt positivt i allt, då blir livet plötsligt mycket bättre.
 
Efter skolan så ska jag och en del ifrån klassen gå och fika på nåt mysigt café i stan. Är faktiskt jätteglad att jag kan umgås med klassen även efter skoltid. Det är trots allt dem jag träffar varje dag och har gjort det i snart 3 år liksom. Tar mest troligt 3 bussen hem, och när jag kommer hem står det moppeplugg på schemat. Sanna rider ju Snobben idag som jag skrev tidigare, så jag och Pernilla är stall-lediga. Får se ifall jag går upp till stallet ikväll och kramar om ponny favoriterna i alla fall, hihi.
 
Nu - upp till bussen i hopp om att inte missa denna buss, jag är redan försenad till skolan liksom. Ha en GRYM dag, love uuu.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback