Mina personliga höst-favs

Publicerat 2014-09-23 kl. 11:26:00 av Isabel Håkansson
Mina personliga höst favoriter måste ju vara UGGS-austalia, alltså. Jag älskar dem, med betoning på älskar dem rakt igenom. Visst, det är inte dem snyggaste skorna på marknaden, men vi får aldrig glömma bort hur otroligt sköna dem är. Det kan göra en hel dag att få stoppa ner fötterna i uggsen på morgonen, helt seriöst. Och varför jag skriver just UGGS-australia är för att jag en gång testat att ha oäkta uggs, och med risk för att låta snobbig - never more. Dem blir slitna jättefort, är inte vattentåliga för fem öre, sulan i skon blir platt och äcklig samt att dem inte ens är i närheten att vara lika sköna som dem äkta uggsen är. 
 
Jag vet, UGGS-australia är dyrt, men dem håller i längden då istället för att man ska behöva köpa nya oäkta uggs vinter efter vinter, liksom. Belive me! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback